Alla inlägg den 20 november 2007

Av sanna Rafstedt - 20 november 2007 22:47

hittade en länk på Dianas blogg.

Jag blev Polis hah.


"Du är nyfiken, kraftfull och driven, har väldigt stark personlighet och gillar äventyr. Du nöjer dig sällen med andras berättelser, utan vill helst se saker med egna ögon. Det finns personer som tycker att du är lite knäpp, och inte alls så förståndig som du vill framstå. Du tycker samma sak om dom. Man kan inte vara alla till lags."

Av sanna Rafstedt - 20 november 2007 22:42

                         

Började klockan 8 idag. gick till skolan så drog runt halv 8.

Hade kök i resturangen idag igen, kom jätte mycke folk, var skit stressigt.

De kändes som ja skulle svimma för ja stressade så mycke o inte hade suttit lr druckit på ett tag. Slutade runt 2 då drog jag pierre o ida till Scandic hotell o intervjuade dom angående hotellverksamhet.

Har de i uppgift på hotellkunskap tills på torsdag.

Efter skolan drog jag o ida hem. ja lade mig o sov ett tag innan vi skulle iväg o jobba. Gick bra på jobbet idag, sålde 15 stycken o vann en biobiljett hah ha fan vunnit 5 stycken än så länge. fick även reda på min löön, den va nice hah. Efter jobbet drog ja iaf hem o duschade o så sen nu ligger jag i sängen o kollar på tv. ska nog snart sova så ja kommer upp i morgon.


Tack för de du skrev i din blogg sigrid!

Uppskattar jätte mycket att du känner att du kan lita på mig o prata med mig. Jag finns här för dig o de vet du.

älskar dig

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards