Alla inlägg under januari 2008

Av sanna Rafstedt - 31 januari 2008 23:03

Av sanna Rafstedt - 31 januari 2008 21:31

Efter skolan drog ja hem o lagade lite mat till mig o isabelle. sen nu ha ja pluggat o plockat undan lite o så. även pluggat! e hyffsat trött så tänkte lägga mig o se en film snart. börjar halv 9 i morgon.

Av sanna Rafstedt - 31 januari 2008 12:02

igår kom ida till mig runt 2 vi snackade o så sen runt 3 började vi gör pannkakor o så. tog ungefär 2 timmar innan vi var klara o kunde käka. när vi hade käkat klart så kom sara o hämtade mig så vi åkte iväg o handlade lite.

Ida stannade kvar hemma o vilade för hon e sjuk. Sen låg vi typ bara o kollade på tv. sen runt halv 10 gick vi ner till Gonzalos för ida skulle köpa kebab som vi tog med oss hem till mig igen. hon drog med 11 bussen.

resten av kvällen kollade ja på film o snackade lite med issa.


Somnade 5 i morse, o klockan ringde 9 känndes inte spec bra, men de va bara att kliva upp o se glad ut. hade idrott första timmen - skridskor! haha ja pallade itne åka så ja va i gymmet ist. nu ha vi lunch sen datakunskap,matte,svenska. slutar 4 idag sen ska jag kankse jobba om ja pallar annars drar ja nog hem o plockar undan lite o pluggar.


Ida e i sholm nu iaf, snackade med henne nyss. faaaast hon kommer hem sen ikväll igen! o de e ju trevligt

Av sanna Rafstedt - 30 januari 2008 12:22

Jag somnade 12 igår typ, aas skönt. kommer itne ihåg senast jag somnade så tidigt. Klockan ringde iaf runt 7 i morse, för jag skulle hinna packa och fixa lite innan jag skulle åka till skolan. tog bussen med isabelle.

Hade svenska som första lektion sen matte, sen lunch nu datakunskap. har ingen inloggning så ja får gå hem nu hah. ska väll träffa ida snart lr om ett tag. vi ska hem till mig o käka o fika o så.

Av sanna Rafstedt - 29 januari 2008 22:14

gick sämst på jobbet idag, var verkligen inte på humör, fick hem lite otrevliga papper förut idag. aja efter jobbet drog ja direkt till dansen. vi fortsatte på den vi börjat på. bara de att vi lade in en massa armhävningar som man ska göra i dansen i tackt o sånt. så kan säga att ja e ganska vid de här laget.


Tog bussen hem från dansen, fick ävensällskap av nån skum gubbe som förklarade rymden för mig. tackar vi för! kom hem för ett tag sedan tänkte lägga mig o försöka sova snart, efter ja duschat. ska upp tidigt i morgon.


- OM jag komme in? hah - jag kommer knappt ut!

Av sanna Rafstedt - 29 januari 2008 15:26

somnade ganska tidigt igår kväll, lr runt 1 någongång, ida somnade typ 5 lr nått hah stackarn. jag skrattade tydligen i sömnen inatt med hah.

Klockan ringde halv 7 fixade mig sen fick ja o ida skjuts av pappa till bussen.

ida hängde även med mig till skolan en snabbis sen skulle hon på apoteket.


Var streeeessigt i resturangen idag, jag fick stå i disken! fast skönt endå, gled runt o lyssnade på mp3 ist hela dagen. Kom hem runt 3 käkade o nu ligger ja o vilar lite ska snart till jobbet sen dansa!. seen även ut till pappa.

Mamma o lasse åker till thailand om 2 timmar o e borta i 2 veckor så ska även ta farväl av dom.

Av sanna Rafstedt - 28 januari 2008 23:15

I morse så ringde klockan runt 8, fixade mig o tog bussen ner till skolan. började 9, jag var i serveringen i resturangen, hade hyffsat lugn dag idag. inte spec mycke folk som tur är! slutade runt 2 då drog jag till stan o kollade hur mycke pengar jag fått på lönen. vart djuupt besviken när jag såg svaret med tanke på att jag hade tänkt mig mycke mer. så ja gick med bestämda steg till mitt jobb o började diskutera med min chef i ca 45 minuter. vi kom fram till att jag hade jobbat färre timmar förra månaden så de berodde på de, var baraa tt acceptera läget.


Gick sedan till mamma o gjorde en synundersökning för jag tyckte att jag hade fått sämre syn på långt håll. visade sig att jag hade rätt. så nu måste ja köpa ett par glasögon till!!!. har redan ett par för att jag ser dåligt på nära håll, nu måste ja ha ett par till som jag har annars för att jag ser dåligt på långt håll. så ja började kolla ut lite niceiga bågar som ja tog hem för att testa o så.


Sen runt 5 kom pappa och hämtade mig. vi åkte till birsta för ja skulle köpa en tv som har varit bestämt i 1000 år. men med tanke på att min lön var lägre än förväntat så hade ja bara råd med en för 7000, men ni som kan tvapparater vet att man sällan får en bra lsd-tv 37tums för 7000. hade kollat på en tv länge för 7 men då nrä ja kom dit så visade de sig att ja kände killen som jobbade där o han sa att den tvn var skit. så han pekade ut en bra tv som han tyckte ja skulle ha,. fick 1500kroner billigare. men den kostade fortfarande 9000 med tvn + försäkringen. så ska spara nu sen köpa den nästa månad! störande


efter de så skjutsade pappa ner mig till stan. ja o ida käkade på Mcdonalds.sen drog vi hemt ill henne o satt o diskuterade droger o tvapparater o massa annat med henne pappa.

pappa kom o hämtade oss runt 10 då drog vi hem till mig, har än så länge hyrt 2 filmer som vi kollar på , ätit mossarellapizza och pratar lite o så.

Jag börjar 9 i morgon igen så de blir till att kliva upp tidigt o ta bussen.

Sen efter skolan ska jag jobba< dansa.

 

Igår så var jag med henke! han kom o hämtade mig runt 4 hemma hos mig. sen så åkte vi hem till han, vi såg på någon film som hette Fat Pizza haha den va ganska skön faktist. efter de så drog vi iväg o tog en åktur runt stan o köpte även cigg o så, sen drog vi ner på kinaresturangen nedanför honom. Jag köpte 2 Pekingsoppor, ääälksar dom så jävla goda. Sen kollade vi på Miami Ink o lite sånt.



Rick kom o hämtade mig strax efter 8 då drog vi direkt till bion för våran film började nämligen halv 9, så vi fick snabbt köpa biljetter ,dricka ,popcorn o sånt sen sätta oss., vi satt länggst upp i mitten ganska nice! Vi såg på I am Legend den var bra! jag tyckte den va bra, bara de att den var ganska otäck ibland men de va lungt hah. Min syster var även på den bion med så när bion hadee slutat så drog ja,rick,issa till max o käkade stripps med smältost! mm-mm.

Efter de så skjutsade han hem oss. jag var för övrigt as övertrött så jag kunde inte sluta skratta. somnade runt 3 någong gång.


peeaaace´

Av sanna Rafstedt - 27 januari 2008 14:07

igår kom först josef o rick förbi mig en sväng o åt glass hah, sen drog dom igen sen kom dom o hämtade upp mig. vi drog till Mcdonalds sen till josef o kollade på när han spelade xbox! sen åkte vi bara runt o skjutsade o hämtade folk. ja drog hem runt 12, såg film o sov hah. sen nu i morse vaknade ja runt 12, vi ha bubblat,käkat frukost o lite sånt. nu ska ja nog träffa henke om ett tag sen ivkäll blir de bio!

Ovido - Quiz & Flashcards