Alla inlägg under oktober 2007

Av sanna Rafstedt - 30 oktober 2007 22:04

Kom hem från jobbet för ett litet tag sedan, på vägen hem hämtade jag upp diana o nu ha ja nyss käkat. gick as bra på jobbet idag! nervös som fan va ja från början när ja skulle ringa men sen kom man in i de o de gick as bra. Slåda 3 saker på 2 timmar hah bra för o va första dagen! så ni vet. var lite drygt o kolla lyssna på all information. meeen de gick. ikväll får ja se va ja ska gö e ganska slö men får se.

Av sanna Rafstedt - 30 oktober 2007 14:20

I Söndags kväll drog ja o sigrid till en kompis o var där o chilla med några. var där hela kvällen. somnade runt 5. va en skön kväll haha.


I Måndags vaknade vi runt 12.drog hem  duschade runt 2 sen ner på stan o träffade Emma o Sofia. Emma e en kompis från Stockholm som jag ha känt sedan jag var nyfödd haha. kul o se dig! var på stan ett tag sen drog ja hem och sooov. så jävla trött. sov till runt 6-7 sen drog ja iväg till sigrid o chilla ett tag sen drog vi till en kompis o bara tog de lungt o såg på film med några. Aja drog hem o sov runt 2-3.


Tisdag, vaknade runt 12. hoppade in i duschen. sedan satte vi oss vid tvn o käkade lite frukost. Nu har ja nyss fixat i ordning mig. ska till jobbet halv 4. jobbar till 9 ikväll, hoppas ja pallar aså e så jävla slut haha. aja de lär nog gå bra. efter jobbet ska ja kanske träffa diana men inte säkert.drar kanske hem till pappa ikväll med. är där den här veckan egentligen men´ha inte blivit av att ja varit där nått, förutom i Lördags.

Av sanna Rafstedt - 28 oktober 2007 15:40

somnade runt 5 igår, blev ganska sent kunde inte somna. de va så jävla varmt i rummet så ja kunde inte ligga still. Med tanke på att vi hade sett Scream igår så hade ja ingen större lust o öppna fönstret. inte för att ja e rädd för att nån ska komma in lr så, visst de med, men efter som de e nedersta plan så känns de obekväm o ligga med öppna fönster. Aja vaknade runt 1 idag, låg kvar och kollade på tv ett tag i sängen sen drog vi in o käkade lite frukost. blev kvar vid frukostbordet ganksa länge för vi satt o pratade med Gabbi o Emelie. och gabbi har alltid mycke o dela med sig att prata om haha. Drog in till stan runt 2, skjutsade hem sigrid till sig sen drog ja hem till mamma. hoppade in i duschen o tvättade håret. sen ner o sola o nu hade ja tänkt o hoppa in i duschen igen. kanske lite onödigt att jag duschade innan med men ja hade inte tänkt att dra ner o sola.

Av sanna Rafstedt - 28 oktober 2007 01:46

Jag o sigrid drog hem till min pappa runt 4-5 tiden kanske. Vi käkade kycklingsallad o lite sånt, sen kollade vi på Den galna proffesorn haha skön film som fan. Efter de kollade vi på Mr Bean haha skönaste. Nu ligger vi o kollar på Scream 2 har nyss sett klart på Sream 1 äckliga filmer som fan. speciellt nu när de e mörkt o grejjer. jag hatar o se sånna här filmer hah, ja låg o plundade typ hela filmen, klarar inte av o se skräckisar, bl'ä.

Aja nu ska ja kolla på Scream 2 sen lär vi somna lr nått, för hoppnings vis!

Av sanna Rafstedt - 27 oktober 2007 14:07

Igår käkade jag hos sigrid med hennes familj åt AS god mat som hennes pappa hade gjort. fast han verkade inte va så nöjd med den haha. Efter middagen så drog vi till Fredrik o drack lite sen drog vi vidare till Timmy o satt där o drack, sen kom de lite mer folk oså. var ganska nice faktist. snygg lägenhet hade han iaf, Ouf hans kök va så jävla snyggt. Dom drog iväg på krogen runt 12-1 då drog ja ner till stan o träffade ahmad vi satt o snacka o så sen drog vi mot naxta. träffade boshi skjutsade hem han o så. sen drog ja o Ahmad iväg till Naxtahallen o satt bara o snacka o så i ett bra tag. sen skjutsade ja hem han. När ja kom hem var väll klockan runt 3 då hoppade ja in i duschen för ja va så jävla frusen. satt i duschen väärsta länge hah höll på o decka. sen drog ja ut o mötte en kompis, sen drog vi hem till mig.

Vaknade först runt 7 i morse hah bakis som ett as. drog ner o hämtade vatten flaskor o shit. sen somnade vi om till 12 lr nått, hoppade in i duschen o sen käkade vi lite frukost o så o såg på tv. Hämtade sigrid för ett litet tag sedan. vi åkte ner på Aveny för sigrid hade inte fått med sig sin jacka sen igår. den fanns kvar som tur va,  sen så drog vi hem till mig. hon ha nyss käkat frukost som ja gjorde i ordning hah, lr hjälpte till lite iaf. nu sitter vi med varnsin dator i knät o kollar på tv o e bara allmänt nördiga framför datorn. Ska väll ut mot pappa senare. hade tänkt o bara kolla på film, spela lite tvspel kanke o så. e ganska slut körd haha.


Meen ditt jävla sne öga. LIIIIS! haha skööönsat

Av sanna Rafstedt - 26 oktober 2007 11:16

igår lagade jag o mamma pyttepanna med nått annat vet inte vad de var. efter de så kollade jag på lite tv o sen hoppade jag in i duschen sen gick jag o la mig o såg film. somnade runt 2 kankse.Klockan ringde halv 8 i morse men pallade inte kliva upp så jag sov kvar ett tag till 8 sen klev ja upp o drog till skolan. hade matte första timmen, as låång lektion hah sämst.

sen efter de hade vi prov i svenska. gick nog ganska bra, lr de kändes bra de va inte speciellt svårt. hade inte pluggat elr nått till provet men de behövdes inte. det hade med punkt o anföringstecken o sånt o göra. sen skulle man typ "rätta" en text o lägga in semikolontecken o sånna saker. gick ganska snabbt.


Nu har jag lunch sitter för tillfället i datasalen på skolan o väntar på att klockan ska bil runt 12. då ska ja iväg till altinska o ha arbetsmiljö & säkerhet. Ska även ha kalssråd lr vafan de heter haha ja e ordförande & sekreterare , ncieee. hah Efter skolan ska ja dra o träffa sigrid vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar säker på nått. ska inte dricka ikväll iaf har för de första inte ekonomi till o lägga ut pengar på sånt hela tiden sen så palla ja ärligt talat inte.

Av sanna Rafstedt - 25 oktober 2007 21:53

JAG:
är singel: hah ah så kan man ju se de.
saknar någon just nu: njaa
är rädd för att bli övergiven: haha vadå övergiven
svär ofta: händer väll
sjunger i duschen: inte spec ofta
är en morgonperson: hah nej
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: varför inte
är kär i kärleken: vem är inte?
skrattar åt mina egna skämt: ja klart ja gör hah.
äter snabbmat varje vecka: inte vardagligen men de händer väll.
vill ha barn: ye..

HAR DU:
glasögon/linser: läs glasögon men använder dom inte tråkigt nog.
piercingar: öron, navel
syskon: 2 riktiga, 6 "låtsas"
pojk/flickvän: nope
jobb: ah faktist hah
för många vänner: går inte o ha för många, desto fler desto bättre
rymt hemifrån: ah osmart som man e hah
färgat håret: jo några antal gånger
bra självförtroende:ah de räcker hah
sagt jag älskar dig till någon: aou
varit kär: jaap
dumpat någon: ah
gjort något olagligt: ah tyvärr
somnat i skolan: för många gånger , händer vardagligen haha
brutit ett ben: nope ha aldrig brytit nått.
tappat bort mig i min hemstad: inte nykter?
sett en fallande stjärna och önskat: nej inte va ja kan komma på.
varit otrogen i ett förhållande: beror på hur man ser de.
sparat något från ett gammalt förhållande: japp
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: svar jaa
smugit ut utan lov: haha kan hända
ljugit om var jag är för mina föräldrar: händer också hah
en hemlighet som ingen vet: jaap, sånna har vi alla
struntat i ett prov: händer hah
varit på en blind date: ne hah, vill gärna se vem ja ska träffa.
sovit en hel dag: svar ja
somnat gråtande: aou

BRUKAR DU:
titta dej själv i spegeln: ahaadu
ha ångest: jaap
drömma mardrömmar: för ofta
försöka vara annorlunda: har hänt

klä dig i svart: ah de e nice hah
gå till kyrkan: ah om nån dör lr gifter sig hah
röka: tveeksamt
ljuga: gör väll alla
hata folk: ah hah
lita på folk: vissa

VEM:
saknar du: -
vill du döda: hahah ofta skriva de
rörde dig sist: på vilket sätt? haha
vill du slå: -
sårade dig senast: mamma hah, värsta taskig hah
vill du vara som: hm. vet inte
vill du bli galet full med: vet ej hah
gör dig riktigt glad: mina närmaste


SISTA PERSONEN SOM:
sov i din säng: -
fick dig att gråta: -
du delade en dricka med: hm sigrid hah
skrek på dig: mamma
du fick sms från: -

HUR:
svarar du i telefonen: beror på vem som ringer hah
fördriver du tiden: diskuterar med mig själv haha
mycket pengar har du: hah inte mycke o skryta om
tjänar du pengar: olika
ofta bäddar du sängen: händer ibland

aou

Av sanna Rafstedt - 25 oktober 2007 21:40

Hur tjejig är du?

( ) Du har alltid något glittrigt eller rosa på dig.
( ) Du rapar inte bland folk.
(x) Du har minst två par högklackade skor i din garderob.
( ) På datorn skriver du hihi och fniss istället för haha och hehe
( ) Du bär ofta något sött nagellack.
( ) På din mobil har du ett sött mobilsmycke.
(x) Om du skulle beskriva Orlando Bloom skulle det bli "snygg" istället för "smart".
( ) Du använder ofta ord som "typ" och "ehh".
( ) Du kan inte gå på stan utan att alltid ha med dig en väska.
( ) Du gör ofta hjärtan ovanför dina i:n.
( ) Varje morgon står du i minst en timme framför speglen och fixar till dig.
( ) I din garderob finns det minst 5 klänningar .
( sunkig? ) Du skulle aldrig få för dig att sätta på dig en sunkig träningsoverall.
(x) Din högsta önskan för framtiden är att bli rik.
( ) Du hade gärna haft shopping som yrke
( ) Om killen du gillar ler åt dig, så är det första du gör att ringa din kompis och berätta.
( ) Du tycker att du själv är tjock.
( ) Romantiska filmer och Musikalfilmer är dina favorit genrer.
( ) Du kan inte gå till skolan utan smink.

Resultat: 3


Okej ja ha kommti fram till att bara för att ja inte gör alla dom där sakerna e ja inte en kille hahah, men vadå de finns andra saker som man kan göra som tjej haha, vääärsta sämst. aja va lite kul endå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards