Alla inlägg under november 2007

Av sanna Rafstedt - 30 november 2007 14:03

Började kl halv 9 i morse. Fick skjuts av mamma till skolan efter en del tjat. Hade matte hos Agneta sen svenska , seen arbetsmiljö.

Slutade runt hlav 2. Då drog ja på stan o kollade upp lite saker angående mina svarta stövlar. Nu är ja hemma, kom precis hem.

Ska väll käka lite o så, sen dra ner till jobbet börjar halv 4.

tärt o jobba på en fredag meen meen.

Av sanna Rafstedt - 29 november 2007 23:32


Just nu ligger jag i sängen o ser tv, ska strax lägga mig o sova!

So Night Night¨

Av sanna Rafstedt - 29 november 2007 21:47

Igår somnade jag runt kvart över 11, så jäävla skönt.

Hade även sovmorgon till 10:15 idag också ganska nice.

Hade idrott första timmen, vi dansade o sånt haha sen spelade vi bakset.

Slutade 14:45, då drog jag hem o käkade, sov 15 min sen drog ja ner och jobbade. sålde 13 stycken idag, jag o Raymond hade ett jäkla flyt ett tag hah. Kom hem från jobbet för ett litet tag sedan, har precis kommit ut ur duschen, tänkte umgås lite med mamma nu sen lägga mig.

Adios

Av sanna Rafstedt - 28 november 2007 21:08

             Jag & Issa                           Myself                             Syster

          Jag&Mamma                        Bakning                         Psyket hah


Har precis bakat klart haha, resultatet av bakningen blev väll lite sådär.

Jag råkade förstöra en plåt med peppakakor som jag hade gjort, jag gjorde dom nämligen för tjocka så dom blev typ mjuka o sega haha, men skit samma vi lägger undan dom. lr så säljer jag dom endå. orka bry sig..

Är hyffsat vit av allt mjöl så jag ska väll hoppa in i dushcen efter de här sen får ja se va ja hittar på, e vääldigt trött.

Ha varit övertrött under hela tiden jag bakat haha, sämst skratta åt allt.

Lika bra o komma i säng i tid, som jag säger varje kväll haha, aja ska pensla nått grejjs hah, bye

Av sanna Rafstedt - 28 november 2007 15:30

Det gick inte spec bra på jobbet igår, vart på dåligt humör av en viss aneldning hah, backlund o axel jävlades med mig. men dee löste sig.

Sålde iväg 10 st iaf, dom sista tre drog ja på 5 minuter o vann även en tävligt så de va nice, fick en dvd film (Miss Secret Agent 2) + två stycken lotter, vann bara tio kronor men men haha,. Somnade ganksa tidigt igår, skönt.


Imorse började jag klockan 9, jag och mamma gick tillsammans till skolan, sen gick hon vidare till jobbet. Så jäävla kallt ute idag, höll på o förfrysa.

De va fan -12 när ja gick till skolan. Men som tur va så tog jag bussen hem iaf. Nu håller ja på o fixar lite på mitt rum, ska strax kolla på Miss secret agent 2. Sen när mamma kommer hem så ska jag o isabelle och mamma baka lussekatter och peppakakor hah, vi ska ha de till julskyltningen på söndag.

Både jag och Isabelle ska stå där med våra klasser, sen så ska vi baka så att vi har hemma på samma gång.

Skulle egentligen träffa Thess idag, hon skulle komma till mig så skulle vi fika o snacka o lite sånt, men hon ha gjort illa sig tyvärr och hade jätte ont så vi skulle ses nånting framöver när de hade blivigt lite bättre.

Blir inget jobb idag skönt de. men i morgon ska jag jobba.

Av sanna Rafstedt - 27 november 2007 15:37

somnade runt 2 inatt, klev upp runt 7 för o gå till skolan.

idag gjorde vi en massa såser o stekte pannkakor o sånt inför julborden nästa vecka. Sen fick vi äta pannkakorna till lunch med hah, gott.

Efter köket så hade jag livsmedel, slutade runt 2 då drog ja hem.

Nu håller ja på o spelar nått jävla stressigt,störigt spel på hamsterpaj.

Ska ta bussen till jobbet om ett litet tag, slutar runt 9 då ska jag hem till mamma.

Av sanna Rafstedt - 27 november 2007 11:46

Fick rör rakt genom huvudet


Bad själv läkaren:

 ”Få bort den här förbaskade saken”


LONDON. Manish Rajpurohit, 18, kallas mirakelmannen.

Här är bilderna som förklarar varför.

Han satt vid en fönsterplats i bussen när plötsligt en lastbil brakade in i sidan.


  Naglades fast

Trafikolyckan borde ha inneburit döden för indiern.

Ett 1,2 meter långt järnrör lossnade från bussen och borrade sig genom hans huvud. Det gick in strax över ena ögat, trängde ut genom nacken och naglade fast Manish i sätet.

– Jag satt fast och skrek på hjälp så högt jag kunde, berättar Manish Rajpurohit i News of the World.

  

Tog cykeltaxi

Röret kapades varpå Manish – med stången kvar i huvudet – klev av bussen och tog en cykeltaxi till ett lokalt sjukhus. Där fanns ingen som kunde hjälpa honom. I stället placerades han i en ambulans som tog honom till ett privatsjukhus i Bangalore.


Lurade döden

Väl där lyckades kirurgerna avlägsna stången.

– Det första han sa till mig var ”Få bort den här förbaskade saken från mitt huvud”. Det är märkligt, men stången missade hjärnans alla vitala delar, säger läkaren Sharan Patil i News of the World.

Manish Rajpurohit lurade inte bara döden. Han kommer att klara sig utan men. Olyckan inträffade i delstaten Andhra Pradesh.


Helt jävla otroligt att man för de första lyckas klara sig i livet efter en sådan här olycka. Och att man sen palla sitta i cykeltaxi till sjukhuset liksom haha. stark kille

Av sanna Rafstedt - 26 november 2007 21:09

Idag har jag inte gjort speciellt mycke. Städat mitt rum, typ packat eftersom ja åkte till pappa idag. Såg även på Pretty Woman jag älskar den filmen, hah grinar varje gång jag ser den, de var länge sedan jag såg den sist flera år sedan. Jag har även sett på Mysteriet på Greveholm hahah skönaste filmen ju, deras skånska dealäkt e så skön.


Kom Hem till pappa för ett litet tag sedan, har nyss käkat.

Nu har ja precis plockat undan lite ute hos mig o diskuterat pengar med pappa haha, funderar på o köpa en digitalkamera i morgon.

Skulle egentligen vänta tills jag får min lön (veckan innan julafton)

Men jag orkar inte vänta tills dess haha, så ja ska nog låna pengar av pappa tills min lön kommer.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards