Alla inlägg under december 2007

Av sanna Rafstedt - 30 december 2007 20:36

har bara städat o lite sånt sen sist ja skrev, käkat middag har jag nyss gjort med. men nuu ska ja bege mig till linda!

 smeell ya later!

Av sanna Rafstedt - 30 december 2007 14:33

igåår blev de good mat, sen kom sjuklingen hit, vi poppade lite popcorn o kollade på hajar som hajar o lite andra filmer, tog de bara lungt så att säga!

Vaknade runt 11 -12 i morse, då givck vi ut på en promenad sen hoppade vi in i duschen, nu har han nyss dragit o ja håller på o plockar undan lite, tänkte ta tvätten snart med. sen ikväll kommer han o då ska vi basta o så, blir mys! hejdå

Av sanna Rafstedt - 29 december 2007 16:12

 

 

 Igår Lagade jag och mamma först kycklingfile med vitlökssås o grejjer i ugnen + potatisklyftor, så jäävla gott! efter maten drog jag ner på förfest hos en kompis vid hydro typ, sen kom de mer folk dit då drog vi vidare till en fest vid bowlinghallen typ, men den sög hah så vi drrog på fest hos en kompis till mig i nacksta, va ganska nice där, kände dom flesta!

jag o backlund var däremot ute o sprang hela natten, massa missförstånd o sånt, ganksa störande. meen ,men. Var hemma runt halv 5 någongång, tog en varma koppen sen slockande jag.

Vaknade 2 idag, har sovit som en stock helanatten hah. ska väll börja lag mat snart, jag o mamma ska göra kebab , blir gott!

Later!

Mix

Av sanna Rafstedt - 28 december 2007 14:46

igår blev de ingen utgång iaf, ja kollade på OTH sen umgicks jag med mamma lite, fick även besök sent på kvällen. vi såg tv o myste sen somnade vi. Vi vaknade av att sigrid bombade mig med sms 10 i morse, tack!

vi hoppade in i duscen o så sen skulle han o lämna tillbaka nån bil.

jag drog ner på stan o solade, träffade även siggan en snabbis. sen drog ja hem o sov. vaknade nyligen känner mig heeelt slut.

Av sanna Rafstedt - 27 december 2007 18:38

igår va ja o drack lite öl o softade med några, var faktist nice.

Drog även på Max o åt, sen drog ja till stan o träffade ahmad, vi tog sällskap hem! uppskattar att du finns här för mig, du är en västa vän.

Var hemma runt 3 någongång slockade ganska dirket.

Vaknade 1 i morse, jag som hade tänkt o vart på stan tidigt,meen meen.

Ja o issa drog iaf ner på stan runt 2, hittade lite kläder o så ja köpte!

Nu är ja hemma o ha nyss städat i mitt rum, damsugit o lite sånt!

Mamma lär väll komma hem snart o då blire mat.

Av sanna Rafstedt - 26 december 2007 18:58

igår tog ja de bara lungt o så, fick besök av Mr Oops, vi myste o tog de lungt bara, vaknade 12 i morse, då duschade vi o lite sånt sen skulle han iväg o göra nått. Jaag skulle egentligen ner på stan men de blev inte så. ist kollade ja på one tree hill o lite sånt. har även köpt en ny mobil (s500i).

sen har vi haft lite julafton och sånmt på mammas sida. o nu ligger ja o kollar på OTH igen, kanke blir utgång ikväll kanske blir lungt!.

Av sanna Rafstedt - 25 december 2007 13:29

Igår kollade vi först på kalle anka! lr ja sov o dom andra kollade.

Sen vart de julmat, fett gott hah, efter maten så kom tomten.

Emelie höll på o dö haha, hon va värsta nervös för att tomte skulle komma, helt uppspelt. aja efter ett tag märkte vi att vår tomte inte ens var nykter hahah men han va skön endå, blev mycke skratt! Efter vi öppnat alla julklappar o så kollade vi på lite tv o sånt. Sen runt 11 så kom Siggan o hennes kusin o hämtade mig sen drog vi till min mamma, satt där o bara chillade o så, ja va så jävla trött, somnade runt 5 i morse, o ja ha nyss vaknat nu! men sigrid drog öfr kanske 1 -2 timmar sedan. Nu ska ja väll kolla lite på tv hade ja tänkt sen måste ja plocka undan innan mamma kommer hem!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards